my favorite phrases

ルイ14世の歌詞にやられちゃってます。笑 素敵ー。

  • Hey carrot juice,I want to squeeze you every way until you bleed.(Finding Out True Love Is Blind/LOUIS XIV)
  • She Pledges her allegiance to the united states of me.//We don't have to go to the pool if you want me to make you wet.(Pledge Of Allegiance/LOUIS XIV)

2つ目は「彼女は俺という国家に忠誠を誓った」という意味らしいです。うぎゃー素敵すぎ!・・って思うのは私だけでしょうか?笑 キャロットジュースなんて呼ばれたらやばいです。壊れます。笑